15 Eylül 2011 Perşembe

termometre

aşk(tutku) üzerine yazılan çizilen herşeyi okudum.. defalarca okudum... öyle birşey ki aşk(tutku) karşı kaldırımda görürsün gider takip edersin... bir sene sora da o kaldırımdan geçmezsin çünkü karşılaştığın yer bir süre sonra nefret edilen nokta olmuştur.s*ktiri çeker başka kaldırımda beklersin:)
kan değerleri düşük,vücut ısısı ön sevişmeden artan,buluşma öncesi tüm kozmetik ürünlerinin tüketilip;kalbi gereksiz yere hareketlendirendir aşk(tutku)... b*ktan bişeydir işte:) ama zevklidir:) annenle babanla paylaşdığın sevgiden çok farklıdır daha mutlu olursun. Onu düşünür daha dikkatli yemek mönülerine bakarsın,ya beğenmezse beni diye:)... ayrılık evresinde ise kurulan cümleler asil ve soğuktur... tekel bayilleriyle mürettebat sağlamdır,gözler dalgın ve genel ön yargılar vardır.. ''ben demiştim!'':) küçük örgütler kurulur derman bulunur sonra ya kavuşulup hasret bitirilir ya da yerine birileri bulunur kısaca aşk(tutku) budur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder